مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 05:102023-08-21بين الملل

رفیق شاهچراغ؛ قهرمان ایران


فرزاد بادپا خادم شریف حرم مطهر احمد ابن موسی، رشادتش این روزها بر سر زبان هاست، همان کسی که ممکن بود جانش به خطر بیفتد؛ اما حاضر نشد جانش را بردارد و از کنار این حمله تروریستی عبور کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غروب یکشنبه 22 مرداد امسال حوالی ساعت 19 در یک حمله تروریستی، یک فرد مسلح از باب المهدی حرم حضرت شاه چراغ قصد ورود به حرم را داشت و به خادمان و زائران حمله کرد که با مقاومت و مواجهه نیروهای حفاظت از حرم مواجه می شود.

تروریست پس از شلیک اولیه و مواجهه و شلیک نیروهای امنیتی، تیراندازی را ادامه می دهد که منجر به جراحت چند نفر می شود.

داعش طبق آخرین اخبار مسئولیت این حمله تروریستی را پذیرفت و 300 فشنگی که این تروریست به همراه داشت و همزمانی با اذان مغرب نیت شوم این تروریست را مشخص می کند بنا داشت با این 300 فشنگ صف نماز جماعت را به رگبار ببندد که خوشبختانه دستگیر شد.

فرزاد بادپا، خادم حرم احمد ابن موسی (ع) در شیراز که شرح شجاعتش این روزها بر سر زبان هاست، که جانش را به خطر انداخت؛ اما از کنار این حمله تروریستی عبور نکرد و به ما نشان داد خاک این سرزمین، پایمردانی را دارد که با دست خالی کار بزرگی می کنند.

همه ما به هم نیاز داریم، کافی است حواسمان را جمع کنیم، تا جهاد و ایثار انسان های شجاع و آزاده ای را به چشم خود ببینیم، که جان دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفیق شاهچراغ؛ قهرمان ایران

رفیق شاهچراغ؛ قهرمان ایران