مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 12:202023-07-24اقتصادي

مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل همواره در مسیر کارآفرینی حرکت کرده است


رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل، مراکز علمی کاربردی را به عنوان کانون مناسبی برای کارآفرینی جوانان و دانشجویان معرفی کرد و گفت: - ایسنا/اردبیل رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل، مراکز علمی کاربردی را به عنوان کانون مناسبی برای کارآفرینی جوانان و دانشجویان معرفی کرد و گفت: مرکز علمی کاربردی اردبیل نیز بر این مهم پایدار بوده با فعالیت های مختلف علمی و فرهنگی سعی کرده است در مسیر کارآفرینی حرکت کند.

امید علاف اکبری دوم مرداد در جمع خبرنگاران گفت: در راستای آشنایی و مهارت آموزی دانشجویان ورود آسان به بازار کار سعی شده است تعداد رشته های مهارت محور در این مرکز افزایش یابد.

وی ادامه داد: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی در راستای رسالت خود و آشنایی دانشجویان با مهارت های لازم برای اشتغال به عنوان محلی برای کارآفرینی و تربیت دانشجویان ماهر در عرصه اشتغال فعالیت می کند.

علاف اکبری تصریح کرد: با توجه به رویکردها، سیاست های کلان و مأموریت های مؤسسه آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی در زمینه کارآفرینی، مهارت آموزی و توسعه برنامه های آموزشی و فرهنگی مرکز اردبیل نیز در ادامه این ماموریت و با هدف ایجاد روحیه امید و پویایی، سعی کرده است با برنامه های متنوع آموزشی و فرهنگی با استفاده از اساتید مجرب استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل همواره در مسیر کارآفرینی حرکت کرده است

مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل همواره در مسیر کارآفرینی حرکت کرده است