مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-08سياسي

روایتگری صادقانه در مقابل روایت سازی دشمن از وظایف خبرنگاران است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان گفت: روایتگری صادقانه و محسوس و ملموس جامعه در مقابل روایت سازی دشمن به عهده خبرنگاران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علی تمنایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان صبح امروز در آیین گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: دشمن در تلاش است که ایجاد نامیدی و یأس کند و این جنگ همه جانبه است.

وی افزود: تحریم اقتصادی و سیاسی را آغاز کردند و از مقامات بالای کشور و حتی دادستان استان اصفهان را هم تحریم کردند و از این ابزار برای نخبگان هم استفاده می کنند.

تمنایی با بیان اینکه جنگ رسانه شروع جنگ نابرابری است، گفت: در این جنگ نرم در واقع هدف زیر سوال بردن زیرساخت های فکری است که مردم را از دین، نظام و آینده ناامید کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: جهاد مقدس و جهاد کبیر را به تعبیر مقام معظم رهبری آغاز خواهیم کرد و بهترین زمینه آن رسانه و خبرنگاری است که آنها به عنوان پیامبران صداقت هستند و در روشنگری و تبیین حقایق جامعه ایفای نقش کنند.

وی افزود: دشمن در حال وارونه جلوه دادن حقایق جامعه است و باید در امیدآفرینی نقش پررنگی داشته باشد.

تمنایی اضافه کرد: نقاط مثبت و زیبایی های بسیاری در اصفهان وجود دارد که نمونه آن برپایی عید غدیر بود که فضای شادی را ایجاد کردند و نمایش آن وظیفه خب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتگری صادقانه در مقابل روایت سازی دشمن از وظایف خبرنگاران است

روایتگری صادقانه در مقابل روایت سازی دشمن از وظایف خبرنگاران است