مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-18سياسي

نفرات برتر مسابقات قرآن کریم اصفهان در بخش خواهران معرفی شدند


رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از اعلام نفرات برتر این دوره از مسابقات قرآن کریم استان در بخش خواهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید بخشی صبح جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن کریم استان اصفهان در بخش بانوان اظهار داشت: چهل وششمین دوره مسابقات قرآن کریم اصفهان در بخش بانوان با حضور 144 نفر در دو روز 25 و 26 مردادماه در محل امامزاده سید محمد خمینی شهر برگزار شد.

وی افزود: این افراد در رشته های حفظ کل، حفظ 20 جز، حفظ 10 جز، حفظ 5 جز، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، مدیحه سرایی و هم خوانی به رقابت پرداختند.

رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به کیفیت برگزاری این دوره از مسابقات در بخش خواهران عنوان کرد: تفکیک زمان برگزاری مسابقات بانوان و آقایان از نکاتی بود که به اذعان شرکت کنندگان موجب ارتقا کیفیت و رفاه افراد در این دوره از مسابقات بوده و اجرای مطلوب مسابقات و نظم حاکم بر آن موجب دلگرمی و رضایت شرکت کنندگان شده است.

وی افزود: همچنین بنابر گزارشات ناظران سازمان اوقاف کشور و سرپرست هیأت داوران در بخش بانوان، کیفیت داوری مسابقه و مباحث فنی در این دوره با افزایش همراه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرات برتر مسابقات قرآن کریم اصفهان در بخش خواهران معرفی شدند

نفرات برتر مسابقات قرآن کریم اصفهان در بخش خواهران معرفی شدند