مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 17:352023-08-14سياسي

پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت پیرغلام اهل بیت(ع)


در پی درگذشت حاج سید حسین عرب از پیرغلامان با اخلاص اهل بیت عصمت و طهارت، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در پی درگذشت پیرغلام اهل بیت (ع) حاج سید حسین عرب، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است: بسم رب الحسین عشاق را به تیغ زبان گرم می کنیم چون شمع تازیانه ی پروانه ایم ما خبر ارتحال پیرغلام آستان آل الله علیهم صلوات الله استاد مرحوم حاج سیدحسین عرب رضوان الله علیه موجب تأثر و تألم شد.

این ذاکر بااخلاق و متواضع محافل حسینی از سرآمدان ستایشگری اصیل و ناب جهان تشیع بود که فقدان او یاد دیگر مادحان فقید چون حاج اکبر ناظم، حاج حجت کسری، حاج محمد علامه و… را زنده کرد.

مرحوم عرب اگر چه لحن و نوایی سنتی داشت، اما جوان های ستایشگر، خود را شاگرد و وامدار او می دانستند و در محضر او، درس بزرگ زیستن آموخته بودند.

امید است با رفتن این دُرهای ناب، راه و رسم ستایشگری فاخر و پرمغز، همچنان پررهرو باقی بماند.

از خداوند سبحان برای این بلبل خوش الحان حسینی که در ایام عزای سالار شهیدان چشم از جهان فرو بست، علو درجات و برای خانواده محترم، شاگردان، مستمعان و دیگر محبین خاندان عصمت و طهارت سلام الله علیهم اجمعین صبر و اجر مسالت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت پیرغلام اهل بیت(ع)

پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت پیرغلام اهل بیت(ع)