مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 11:052023-08-16اقتصادي

آبرسانی به کاروانسرای ایوانکی/ بازار تاریخی سمنان ساماندهی شد


مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان از آبرسانی به کاروانسرای ایوانکی در راستای جذب سرمایه گذار خبر داد و گفت: 400 میلیون تومان اعتبار برای این طرح هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر کرم زاده صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی میراث فرهنگی سمنان از اجرای دو طرح ارتقا بخشی به زیرساخت های گردشگری و ابنیه تاریخی در استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: ارتقای کاروانسرای ایوان کی و مرمت بازار سمنان در زمره این طرح ها هستند.

وی از آبرسانی به کاروانسرای تاریخی ایوان کی خبر داد و افزود: به منظور توسعه زیرساخت های گردشگری شهر ایوانکی، لوله گذاری شبکه آب رسانی به کاروانسرای شاه عباسی ایوانکی آغازشده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان با بیان اینکه این طرح به ایجاد سرمایه گذاری جدید نیز کمک می کند، گفت: آبرسانی به کاروانسرای ایوانکی با اعتبار 400 میلیون تومان انجام می شود.

کرم زاده با بیان اینکه مسیر لوله گذاری مذکور یک هزار و 200 متر خواهد بود، ابراز داشت: کاروانسرای شاه عباسی ایوانکی مربوط به دوره صفوی است و در یک کیلومتری جنوب شهر ایوانکی واقع شده و این اثر به شماره 1763 در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

وی از مرمت بازار سمنان نیز خبر داد و گفت: پس از طراحی المان ها توسط مشاور طرح، ساماندهی کمپرسورهای تأسیسات سرمایشی متنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به کاروانسرای ایوانکی/ بازار تاریخی سمنان ساماندهی شد

آبرسانی به کاروانسرای ایوانکی/ بازار تاریخی سمنان ساماندهی شد