مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 22:152023-08-13بين الملل

انتقاد نتانیاهو از فرمانده نیروی هوایی و رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی


نخست وزیر رژیم صهیونیستی جلسه اضطرای امروز خود با رییس ستاد مشترک ارتش و فرمانده نیروی هوایی گفت که «این ارتش، اسراییل را کنترل می کند، اما شما به بازدارندگی آسیب می زنید».

- نخست وزیر رژیم صهیونیستی جلسه اضطرای امروز خود با رییس ستاد مشترک ارتش و فرمانده نیروی هوایی گفت که این ارتش، اسراییل را کنترل می کند، اما شما به بازدارندگی آسیب می زنید .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از المیادین، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در جلسه اضطراری خود با فرمانده نیروی هوایی و رییس ستاد مشترک ارتش که به دنبال وضعیت اسف بار ارتش پس از استعفای گسترده نیروهای ذخیره برگزار شده است، گفت که این ارتش است که از اسراییل دفاع می کند، ولی شما به بازدارندگی آسیب وارد می کنید .

بنیامین نتانیاهو امروز (یکشنبه) تامر بار فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی را که اخیرا از وضعیت ارتش پس از استعفای نیروهای ذخیره به دلیل تصویب لایحه جنجالی تغییرات قضایی انتقاد کرده است، به مقر وزارت جنگ این رژیم در تل آویو فراخواند.

فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی اخیرا همزمان با تشدید بحران امتناع نظامیان و افسران ارتش از خدمت، گفت که تمرد از خدمت توسط نیروهای ذخیره، آسیبی جدی به کارآیی ارتش وارد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نتانیاهو از فرمانده نیروی هوایی و رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی

انتقاد نتانیاهو از فرمانده نیروی هوایی و رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی