مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-09سياسي

ویترین برخی مغازه ها به محل ترویج بی بند و باری تبدیل شده است


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر البرز گفت: ویترین های برخی واحدهای فروش پوشاک به محل ترویج بی بند و باری و امر به منکر (کشف حجاب) در جامعه مبدل شده است.

- کرج- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر البرز گفت: ویترین های برخی واحدهای فروش پوشاک به محل ترویج بی بند و باری و امر به منکر (کشف حجاب) در جامعه مبدل شده است.

به گزارش، حجت الاسلام امید کولیوند ظهر چهارشنبه در بازید میدانی و سرزده از واحدهای صنفی فروش پوشاک در سطح شهرکرج به ویژه مراکز تجاری و تفریحی بزرگ اظهار کرد: وضعیت مانکن ها در ویترین های سطح شهر بسیار نامطلوب و ولنگار هستند، ویترین های واحدهای فروش پوشاک به محل ترویج بی بند و باری و امر به منکر (کشف حجاب) در سطح جامعه مبدل شده است.

وی ساماندهی ویترین های سطح شهر را از حقوق شهروندان دانست و تصریح کرد: ویترین های سطح شهر یکی از راههای نفوذ دشمنان به فرهنگ ما و موجب ورود آسیب های اجتماعی بیشتر و عادی انگاری بی حجابی در جامعه خواهد بود.

دبیر ستاد امر به معروف البرز و نهی از منکر البرز بیان کرد: اتحادیه پوشاک و صنعت، معدن و تجارت استان بازدیدهای میدانی، نظارت و بازرسی های مستمر و جدی از واحدهای صنفی را در دستور کار خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویترین برخی مغازه ها به محل ترویج بی بند و باری تبدیل شده است

ویترین برخی مغازه ها به محل ترویج بی بند و باری تبدیل شده است