مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 16:452023-08-16اقتصادي

خدمات نظام به مردم در هیچ جای دنیا سابقه ندارد


مدیرکل بیمه سلامت لرستان با بیان اینکه خدمات نظام به مردم در هیچ جای دنیا سابقه ندارد، گفت: اصحاب رسانه در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی خدمات نقش بسزایی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محسن اسدبیگی ظهر امروز در دیدار با خبرنگاران این خبرگزاری با بیان اینکه خدمات نظام به مردم در هیچ جای دنیا سابقه ندارد، اظهار کرد: اصحاب رسانه در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی خدمات نقش بسزایی دارند.

وی خاطرنشان کرد: دولت علاوه بر بیمه کردن افراد دهک اول تا سوم، اقدام به بیمه رایگان دهک های چهارم و پنجم کرده است.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان با بیان اینکه سال گذشته 750 میلیارد تومان برای ارائه خدمات به موسسات پرداخت شد، افزود: بالغ بر 800 موسسه طرف قرارداد در سطح استان داریم.

اسدبیگی بیان داشت: از یک میلیون و 800 هزار نفری جمعیت لرستان، یک میلیون و 200 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند که 990 هزار نفر آن ها بیمه رایگان شده اند.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان افزود: هدف ما بیمه کردن تمامی افراد فاقد بیمه است که از طریق سامانه شهروندی می توانند به صورت غیرحضوری نسبت به فعال کردن بیمه خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تمام خدمات بیمه سلامت الکترونیکی است، گفت: بالغ بر 150 هزار نفر بیمه شده رایگان از دهک های چهارم و پنجم به جمع بیمه شده های سلامت افزوده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات نظام به مردم در هیچ جای دنیا سابقه ندارد

خدمات نظام به مردم در هیچ جای دنیا سابقه ندارد