مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 16:252023-07-25حوادث

از انهدام باند سارقان اتباع تا دستگیری سارق حرفه ای خودرو


طی 24 ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد از انهدام باند سارقان تا کشف کالای قاچاق که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهر 15 میلیون نفری تهران بستر حوادث و جرایم مختلفی است.

هر روز تماس های زیادی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران گرفته می شود که بسیاری از آنها عملیاتی شده و منجر به دستگیری مجرم یا مجرمانی می شود.

انهدام باند سارقان خارجی در تهران رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 4 سارق اتباع کشورهای همسایه که به شیوه های مختلف موتور سیکلت در سطح شهر تهران سرقت می کردند، خبر داد.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رییس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: در اوایل سال جاری با وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت و وصول شکایت مالباختگان، موضوع رسیدگی به این پرونده در اختیار کارآگاهان اداره هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان ابتدا در تحقیقات میدانی و اطلاعاتی دریافتند؛ یک باند 4 نفره در سطح شهر تهران به صورت شبانه و با استفاده از شیوه های مختلف دزدی اقدام به سرقت موتور سیکلت می کردند.

سرهنگ ولیپور گودرزی بیان داشت: کارآگاهان در ادامه با تحقیقات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی کردند و دریافتند که سارقین از اتباع افغانی هستند و با شناسایی مخفیگاه آنان در جنوب شهر تهران طی یک عملیات ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از انهدام باند سارقان اتباع تا دستگیری سارق حرفه ای خودرو

از انهدام باند سارقان اتباع تا دستگیری سارق حرفه ای خودرو