مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 13:202023-08-16اقتصادي

گام نخست اجرای طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت در استان مرکزی اجرایی شد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: با تولید 4 میلیون نهال، گام نخست اجرای طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت در کشور در استان اجرایی شد.

- گام نخست اجرای طرح ملی "کاشت یک میلیارد درخت" در استان مرکزی اجرایی شد ایسنا/مرکزی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: با تولید 4 میلیون نهال، گام نخست اجرای طرح ملی "کاشت یک میلیارد درخت در کشور" در استان اجرایی شد.

عبدالحسین محمدی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص اجرای طرح ملی درختکاری در استان مرکزی بیان کرد: براساس این طرح، کاشت سالانه سه اصله نهال برای هر ایرانی هدفگذاری شده است.

وی اظهار کرد: طبق این طرح، کاشت سالانه 250 میلیون اصله نهال در کشور در دستور کار قرار گرفته که منابع طبیعی استان مرکزی با کمک نهالستان استان، عملیات تولید نهال را شروع کرده است.

محمدی تصریح کرد: نهالستان شهید رجایی استان مرکزی در اراک، همزمان با ابلاغ این طرح فعالیت خود را آغاز کرد و تجهیز شد و امروز 4 میلیون اصله نهال برای کاشت در استان مرکزی تولید شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از نهال های تولیدی به تعداد 650 هزار عدد، نهال بیابانی، بخشی غیر بیابانی و بخشی نهال جنگلی است، افزود: این نهال ها در هفته منابع طبیعی در اسفندماه، توزیع می شود و تعدادی از این نهال ها نیز توسط منابع طبیعی، ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام نخست اجرای طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت در استان مرکزی اجرایی شد

گام نخست اجرای طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت در استان مرکزی اجرایی شد