مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 11:402023-07-26سياسي

بخش خصوصی جای دولت را تنگ نمی کند


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: این تفکر که اگر کار به بخش خصوصی واگذار شود، جای دولت تنگ خواهد شد؛ تفکری اشتباه و غیراصولی است.

- ایسنا/فارس نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: این تفکر که اگر کار به بخش خصوصی واگذار شود، جای دولت تنگ خواهد شد؛ تفکری اشتباه و غیراصولی است.

ابراهیم عزیزی چهارشنبه 4 مرداد در جلسه شورای برنامه ریزی و توزیع اعتبارات فرمانداری شیراز، بر لزوم حمایت همه جانبه از بخش خصوصی برای بهبود وضعیت اقتصادی، تاکید کرد.

عزیزی گفت: بخش خصوصی نه تنها جای دولت را تنگ نمی کند بلکه اتفاقاً عقب ماندگی های دولت را در بخش های مختلف جبران خواهد کرد.

وی اضافه کرد: برخی با تنگ نظری مانع از واگذاری کارها به بخش خصوصی می شوند و یا مدام مانع تراشی می کنند که این اشتباه بزرگی است.

او با تاکید بر لزوم جذب حداکثری اعتبارات خاطرنشان کرد: از مدیران شهرستان انتظار می رود همین اعتبارات اندک را جذب کنند و اگر مدیری نتواند موفق عمل کند، نهایت اجحاف را در حق مردم شهرستان انجام داده است.

نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران شهرستان در جذب اعتبارات تنها نگاهشان به داخل نباشد بلکه برای جذب اعتبار از مرکز و وزارتخانه ها نیز چانه زنی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش خصوصی جای دولت را تنگ نمی کند

بخش خصوصی جای دولت را تنگ نمی کند