مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 21:302023-08-16ورزشي

باخت «شمس آذر قزوین» در روزی که مستحق پیروزی بود


تیم فوتبال شمس آذر قزوین در چارچوب هفته دوم لیگ برتر به مصاف هوادار تهران رفت که در نهایت بازی را با نتیجه 2 بر یک به مهمان خود واگذار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور، دو تیم شمس آذر قزوین و هوادار تهران از ساعت 19:30 عصر امروز در ورزشگاه سردار آزادگان به مصاف یکدیگر رفتند.

این دیدار در حالی آغاز شد که هواداران شمس آذر از چند ساعت قبل از آغاز بازی خود را به ورزشگاه رسانده بودند و در طول 90 دقیقه با در دست داشتن پرچم شمس آذر و سر دادن شعار، به حمایت از تیم محبوب خود پرداختند.

حضور جمعی از بانوان هوادار شمس آذر نیز از نکات جالب امروز بود.

مریم کاظمی پور معاون وزیر ورزش و جوانان و حمید مطهری مربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشورمان از جمله تماشاگران ویژه دیدار تیم های شمس آذر قزوین و هوادار تهران بودند.

در این دیدار شمس آذر با ترکیب ابتدایی علیرضا جعفرپور، محسن طرحانی، عرفان قهرمانی، امیرمحمد نسایی، امیرمسعود سرآبادانی، محمد پاپی، حسین گودرزی، هومن ربیع زاده، صادق بوصبیح، علی اصغر اعرابی و فراز امامعلی وارد زمین شد.

محمود فکری سرمربی هوادار تهران نیز در نیمه اول علیرضا حقیقی، مهدی عبدی، فریبرز گرامی، مرتضی منصوری، سبحان پسندیده، محمد عباسی، ایوب کلانتری، قائم اسلامی خواه، بابک م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باخت «شمس آذر قزوین» در روزی که مستحق پیروزی بود

باخت «شمس آذر قزوین» در روزی که مستحق پیروزی بود