مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 11:402023-08-01فرهنگي

بررسی «تاثیر نقاشی بر موج نو سینما» در روز ملی سینما


بهداد نجفی از بررسی «تاثیر نقاشی بر موج نو سینما» در روز ملی سینما که با همکاری جشنواره بین المللی جایزه «عکس 5» و خانه هنرمندان برگزار می شود، - بهداد نجفی از بررسی تاثیر نقاشی بر موج نو سینما در روز ملی سینما که با همکاری جشنواره بین المللی جایزه عکس 5 و خانه هنرمندان برگزار می شود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره، بهداد نجفی اسدالهی نقاش و عضو شورای سیاست گذاری جشنواره بین المللی جایزه عکس 5 درباره مراسم روز ملی سینما گفت: امروزه شاهد تغییر و جا به جایی و حتی برداشته شدن مرزهای میان رشته های هنری مختلف هستیم.

دامنه این تغییرات را می توان از تاثیر گذاری آنها بر یکدیگر در خلاقیت و محتوا تا شکل گیری رشته های جدید هنری ناشی از فعالیت های میان رشته ای در نظر گرفت و نتایج آن را در قالب آثار هنری متنوع می بینیم.

وی در ادامه بیان کرد: آنچه در این رویداد هنری در این زمینه مورد توجه و بررسی قرار گرفته است تعامل سینما و نقاشی و تاثیر گذاری آنها بر یکدیگر است.

به عنوان مثال می توان گفت که رشته نقاشی دروازه ورود تعدادی از سینماگران بزرگ به دنیای هنر بوده است که از آن جمله می توان از عباس کیارستمی نام برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی «تاثیر نقاشی بر موج نو سینما» در روز ملی سینما

بررسی «تاثیر نقاشی بر موج نو سینما» در روز ملی سینما