مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-07حوادث

دستگیری باند سرقت از اماکن خالی از سکنه در شرق تهران


رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای یک باند سرقت اماکن خصوصی در شرق شهر تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار علی ولیپور گودرزی رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: اواخر تیرماه سال گذشته با وقوع یک فقره سرقت از شرکت خصوصی در شرق استان تهران و وصول شکایت مالباخته، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان این پایگاه در گام نخست طی تحقیقاتی از مالباخته دریافتند؛ اموالی نظیر پکیج، شیرآلات، وسایل خرد و … مورد دستبرد واقع و طی معاینه محل سرقت مشخص شد سارقین درب پارکینگ را به وسیله دیلم تخریب و وارد ساختمان شده اند.

کارآگاهان در گام بعدی با استفاده از روش های میدانی متوجه شدند؛ 3 نفر سارق با یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ پلاک مخدوش اقدام به سرقت و سپس متواری شده اند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه بیان اینکه کارآگاهان تیزبین پایگاه یازدهم موفق شدند با مداقه بیشتر هویت مالک ماشین را شناسایی کنند، عنوان کرد: کاراگاهان با استفاده از شیوه های نوین کشف جرم موفق شدند مخفیگاه یکی از سارقان را شناسایی کنند و با هماهنگی قضایی و پس از صدور نیابت، طی عملیاتی منسجم و استفاده از اصل غافل گیری متهم را دستگیر و خودروی وی را توقیف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند سرقت از اماکن خالی از سکنه در شرق تهران

دستگیری باند سرقت از اماکن خالی از سکنه در شرق تهران