مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-13دانش

تنظیم گری رقابت در صورت فراگیر با کیست؟


تنظیم گری رقابت در بازار صوت و تصویر فراگیر امری مهم است؛ اقدامی که در نهایت با تشکیل کارگروه اقتصاد دیجیتال در شورای رقابت و عضویت ساترا طبق مصوبه شورای رقابت کشور در این کارگروه به سمت عملی شدن حرکت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، بعد از اعلام مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر نظارت سازمان صداوسیما بر شبکه نمایش خانگی هر چند روز یک بار ساترا و شرایط تنظیم گری آن تبدیل به تیتر اخبار حوزه فرهنگ و هنر می شود.

ساترا و تشکیل شورای رقابت صوت و تصویر فراگیر ابتدای مرداد، خبری با محتوای تشکیل شورای رقابت صوت و تصویر فراگیر توسط ساترا منتشر شد.

ساترا در این خبر اعلام کرده بود که قصد دارد شورای رقابت صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی به منظور تنظیم و نظارت بر رقابت در صنعت مدیا و رسانه ها با حضور مدیران ساترا و نمایندگان شورای رقابت، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و مجمع رصتا تشکیل دهد.

مصطفی برهانی، مشاور رییس ساترا و مدیر تنظیم فضای رقابت سازمان صداوسیما، هدف از تشکیل این شورا را تنظیم و نظارت بر رقابت در صنعت مدیا و رسانه ها دانست.

پیش از آن سعید مقیسه، رییس ساترا در خصوص تولید محتوای صوت و تصویر فراگیر اعلام کرده بود: در این فرآیند، زنجیره های ارزش آفرینی مختلف و منقطع و موازی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنظیم گری رقابت در صورت فراگیر با کیست؟

تنظیم گری رقابت در صورت فراگیر با کیست؟