مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-20بين الملل

مخالفان نتانیاهو از پا نمی نشینند


شهرهای مختلف سرزمین های اشغالی شنبه شب برای سی و سومین هفته متوالی صحنه تظاهرات گسترده علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی و اقدامات جنجالی کابینه تندرو وی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت در این باره اعلام کرد صدها هزار صهیونیست با تجمع در خیابان کاپلان در مرکز تل آویو علیه کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و لایحه جنجالی اصلاحات قضایی تظاهرات کردند.

طبق این گزارش، همزمان با حضور معترضان در خیابان ها پلیس رژیم صهیونیستی نیز تعدادی جاده و خیابان را با هدف جلوگیری از رسیدن معترضان به خیابان کاپلان مسدود کرد.

یدیعوت آحارونوت همچنین گزارش داد که هزاران صهیونیست دیگر نیز در مناطق دیگر سرزمین های اشغالی از جمله حیفا تظاهرات کردند.

برخی معترضان نیز در شهر حیفا به منظور محکوم کردن جنایات کابینه تندرو نتانیاهو علیه فلسطینی ها پرچم فلسطین را در کنار پرچم رژیم صهیونیستی با خود حمل کردند.

معترضان با سردادن شعارهایی خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شدند.

معترضان همچنین اعضای کابینه وی را به فساد، نژادپرستی، کودتا علیه سیستم قضایی و قانون و تبدیل سیستم حکومتی در سرزمین های اشغالی به یک سیستم راستگرای استبدادی متهم کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفان نتانیاهو از پا نمی نشینند

مخالفان نتانیاهو از پا نمی نشینند