مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 23:102023-07-29بين الملل

شرط جهاد اسلامی برای شرکت در نشست قاهره


دبیرکل جهاد اسلامی تاکید کرد که جنبش جهاد اسلامی در نشست قاهره شرکت نخواهد کرد مگر اینکه تشکیلات خودگردان فلسطینی بازداشت شدگان عضو جهاد اسلامی را آزاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، جنبش جهاد اسلامی فلسطین برای شرکت در نشست دبیران کل گروه های فلسطینی در قاهره، پایتخت مصر، شرط خود را اعلام کرد.

آزادی بازداشت شدگان عضو جهاد اسلامی توسط تشکیلات خودگردان فلسطین ، شرط موردنظر جهاد اسلامی برای شرکت در نشست قاهره در روز یکشنبه یعنی فرداست.

وب سایت رسمی جنبش جهاد اسلامی به نقل از زیاد النخاله ، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی گفته است که جهاد در این نشست شرکت نخواهد کرد مگر اینکه تشکیلات خودگردان فلسطینی اعضای بازداشت شده جهاد اسلامی را آزاد کند.

النخاله پیشتر گفته بود که دستگیری هایی که توسط مقامات علیه کادرها و اعضای جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری انجام می شود، نشست آتی گروه های فلسطینی در قاهره را در معرض شکست قرار می دهد.

جنبش جهاد اسلامی، تشکیلات خودگردان فلسطین را به دستگیری تعدادی از رهبران و فعالان خود در کرانه باختری اشغالی متهم می کند.

در عین حال، خلیل الحیه ، یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) اعلام کرده است که جنبش حماس در نشست دبیران کل گروه های فلسطینی که در قاهره برگزار می شود، شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط جهاد اسلامی برای شرکت در نشست قاهره

شرط جهاد اسلامی برای شرکت در نشست قاهره