مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 08:152023-08-03سياسي

ماجرای مرگ 2 مادر باردار در بیمارستان یاسوج


بخش زایشگاه بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج این روزها خبرساز شده و خبرها حاکی از آن است که 2 مادر باردار در این بیمارستان جان خود را از دست داده اند که برای صحت و سقم این موضوع ایرنا به گفت و گویی با رییس بیمارستان پرداخته و زوایای این حوادث را روشن کرده است.

- عکس آرشیوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، کشورمان درزمینه کاهش مرگ مادران باردار جزو کشورهای برتر دنیا به شمار می رود اما این روزها در فضای مجازی مرگ 2 مادر باردار در بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از هر زمان دیگری این بیمارستان را مورد انتقاد مردم قرار داده و سبب نارضایتی و حتی نگرانی هایی در بین خانواده ها شده است.

کاهش مرگ و میر مادران باردار و کودکان در حال تولد به عنوان یکی از شاخصه های سلامت مطرح بوده که بر اساس اظهارات مسئولان علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در حوزه سلامت، در این زمینه جایگاه استان از میانگین کشوری بالاتر است.

بنا بر نظر کارشناسان بهداشت، ارتقای خدمات در بخش درمان تا حد زیادی می تواند آمار مرگ و میر در بین زنان باردار را کاهش دهد اما تغذیه مناسب و سبک زندگی زنان باردار نیز در کاهش این مقوله تاثیر گذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای مرگ 2 مادر باردار در بیمارستان یاسوج

ماجرای مرگ 2 مادر باردار در بیمارستان یاسوج