مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 10:352023-08-15اقتصادي

موانع اجرایی طرح نهضت ملی مسکن کرمانشاه برطرف می شود


سرپرست راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: موانع اجرایی طرح نهضت ملی مسکن کرمانشاه برطرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رامین الماسی صبح سه شنبه در بازدید از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر کرمانشاه، اظهار کرد: برای حل مشکلات موجود شرکت های عمرانی باید با حضور در کارگاه های ساخت و ساز، مسائل و مشکلات را با سرعت پیگیری و حل و فصل کنند.

وی با تاکید بر اجرای طرح ها بر اساس ساز و کار ویژه، افزود: کیفیت به همراه صرفه جویی در هزینه ها برای دستیابی به بهای تمام شده مناسب ضرورت دارد و باید حساب شده و دقیق پیش رفت.

سرپرست راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: در راستای سرعت بخشی به اجرای طرح ها، برنامه زمانی تجهیز کارگاه توسط انبوه سازان و سازندگان در اسرع وقت ارائه و علاوه بر این، برنامه زمان بندی تهیه شود.

الماسی با تاکید بر اینکه باید برنامه زمان بندی همه سازندگان و انبوه سازان این طرح مشخص و در ذیل قراردادها ارائه شود، گفت: این برنامه ها در جلسه های مختلف پیگیری می شود و در صورت عدم تطابق، مصداق های مرتبط را بررسی و مشکلات را در محل اجرای طرح حل می کنیم و بدین ترتیب کارها با سرعت پیش می رود.

وی ادامه داد: باید موضوعات و مباحث پیرامون خدمات شهری، آب، برق و گاز و مباحث نظام مهندسی، ایمنی در ساختمان، روند اجرای قراردادها در اسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع اجرایی طرح نهضت ملی مسکن کرمانشاه برطرف می شود

موانع اجرایی طرح نهضت ملی مسکن کرمانشاه برطرف می شود