مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-14ورزشي

تا وقتی حق پخش را ندهند وضعیت همین است/ در لیگ تیمداری می کنیم


رییس سابق فدراسیون فوتبال تاکید کرد تا زمانی که منبع اصلی درآمد فوتبال که حق پخش است را به این رشته ندهند، وضعیت همین است و هیچ اتفاق مثبتی رخ نخواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی کفاشیان امروز دوشنبه با اشاره شرایطی که فوتبال ایران دارد گفت: متاسفانه باشگاه ها از هزینه کردن برای رده های پایه شانه خالی می کنند و در حالی که سالان چند صد میلیارد تومان برای خرید بازیکنان هزینه می کنند، حاضر نیستند چند درصد این رقم را برای تیم های پایه در نظر بگیرند.

وی با تاکید بر این که فوتبال ایران در زیرساخت ها بسیار ضعیف است به مشکلات ورزشگاه ها اشاره کرد و گفت: در هیچ کدام از شهرها ورزشگاه استاندارد و کاملی نداریم و از آنجایی که دولت نمی تواند هزینه ها را تامین کند، بخشی از این زیرساخت ها در حال از بین رفتن است.

کفاشیان که به عنوان رییس هیات مدیره باشگاه مهرعظام فعالیت می کند با اشاره به اقداماتی که در این مجموعه در دو سال اخیر صورت گرفته است گفت: این بخش با هدف استعدادیابی و فعالیت در مناطق محروم از دو سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده و به نونهالان و نوجوانان کشور در دو بخش پسران و دختران خدمات رایگان ارائه می کند.

وی با بیان این که فعالیت این باشگاه در چهار رشته فوتبال، فوتسال، دوومیدانی و شنا صورت خواهد گرفت ادامه داد: با هدف رشد و پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا وقتی حق پخش را ندهند وضعیت همین است/ در لیگ تیمداری می کنیم

تا وقتی حق پخش را ندهند وضعیت همین است/ در لیگ تیمداری می کنیم