مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 23:152023-08-05حوادث

امدادرسانی به 112 نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی در آذربایجان غربی


سرپرست هلال احمر آذربایجان غربی از امدادرسانی به 112 نفر در سیل و آبگرفتگی شهرستان های چایپاره و خوی در آذربایجان غربی خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان غربی سرپرست هلال احمر آذربایجان غربی از امدادرسانی به 112 نفر در سیل و آبگرفتگی شهرستان های چایپاره و خوی در آذربایجان غربی خبرداد.

حمید محبوبی در گفت و گو با ایسنا افزود: بر اثر بارش باران سیل آسای شمال استان آذربایجان غربی در شهرستان های چایپاره و خوی، عصر روز جمعه 13 مردادماه 1402، آبگرفتگی منازل و برخی معابر و بخش ها به ندای امداد هلال احمر گزارش و بلافاصله تیم های عملیاتی امدادی برای امدادرسانی به مناطق حادثه دیده اعزام شدند.

وی ادامه داد: به دنبال وقوع سیل و آبگرفتگی در شهرستان چایپاره، 9 تیم عملیاتی از این شهرستان در سه روستای بسطام، بابل آباد، تاج خاتون و همچنین سطح شهر قره ضیاالدین اقدام به تخلیه آب 15 منزل مسکونی کردند.

محبوبی اظهار کرد: در روستاهای بسطام، بابل آباد و تاج خاتون شهرستان چایپاره پس از ارزیابی منازل مسکونی به چهار خانواده آسیب دیده به استعداد 16 نفر اقلام زیستی و غذایی تحویل شد.

سرپرست هلال احمر استان تصریح کرد: در 3 روستای الند، گوهران، بولاماج و سطح شهر در شهرستان خوی، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان خوی به همراه پایگاه امداد و نجات شهرستان چا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 112 نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی در آذربایجان غربی

امدادرسانی به 112 نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی در آذربایجان غربی