مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-16اقتصادي

پیش فروش بلیت اتوبوس مشهد- مهران آغاز شد


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: پیش فروش بلیت اتوبوس از مشهد به مهران و دیگر مرزهای غربی کشور برای اعزام زائران مراسم اربعین حسینی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا صحراگرد اظهار کرد: پیش فروش اتوبوس از مشهد به مرزهای مهران در استان ایلام، خسروی در استان کرمانشاه و باشماق در استان کردستان در بازه زمانی 27 مرداد ماه تا 25 مهرماه بر روی سامانه های اینترنتی و توسط شرکت های حمل و نقل آغاز شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی با بیان اینکه پیش فروش ها با اصلاح و افزایش قیمت اعمال شده اظهار کرد: نرخ جدید بلیت اتوبوس وی.

آی.

پی (25 صندلی) در ایام سفر اربعین از مشهد به پایانه مرزی مهران در استان ایلام 15 میلیون و 130 هزار ریال تعیین شده است.

وی گفت: همچنین نرخ جدید مصوب بلیت اتوبوس 30 صندلی از مشهد به مهران 12 میلیون و 620 هزار ریال و این نرخ برای اتوبوس عادی (42 صندلی) نیز 9 میلیون و 170 هزار ریال تعیین شده است.

صحرا گرد افزود: قیمت بلیت اتوبوس وی.

آی.

پی مشهد به مرزهای خسروی در استان کرمانشاه و باشماق در استان کرمانشاه نیز 14 میلیون و 200 هزار ریال، قیمت بلیت اتوبوس 30 صندلی 11 میلیون و 840 هزار ریال و قیمت بلیت اتوبوس عادی 42 نفره در این مسیر نیز هشت میلیون و 460 هزار ریال اعلام شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش فروش بلیت اتوبوس مشهد- مهران آغاز شد

پیش فروش بلیت اتوبوس مشهد- مهران آغاز شد