مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-19اجتماعي

مهلت اتباع قانونی و غیر قانونی برای ثبت نام در مدارس تا 10 شهریورماه


به گفته رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش، دانش آموزان اتباع که به صورت قانونی یا غیرقانونی در ایران هستند تا دهم شهریورماه برای ثبت نام در مدارس مهلت دارند.

- به گفته رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش، دانش آموزان اتباع که به صورت قانونی یا غیرقانونی در ایران هستند تا دهم شهریورماه برای ثبت نام در مدارس مهلت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی فیاضی در برنامه ای تلویزیونی درباره چالش های نظام آموزشی و اتباع خارجی، اظهار کرد: دانش آموزان اتباعی که غیر قانونی داخل کشور هستند ابتدا باید در سامانه سهما وزارت کشور آمار و اطلاعات خود را ثبت کنند تا از تحصیل برخوردار شوند.

وی تاکید کرد: ما به اقامت این دانش آموزان کاری نداریم؛ دانش آموزان اتباعی که غیرقانونی در کشور هستند تا دهم شهریورماه به منظور ساماندهی فضا و نیروی انسانی وقت ثبت نام در مدارس را دارند.

این دانش آموزان ابتدا باید از طریق سامانه سهما وزارت کشور اقدام و سپس ثبت نام خود در مدارس را انجام دهند.

مدارس خودگردان اتباع اگر مجوز نگیرند تعطیل می شوند رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش، در عین حال تاکید کرد: مدارس خودگردان اتباع به ویژه آنهایی که تحت پوشش دارالقرآن کار آموزش تعلیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت اتباع قانونی و غیر قانونی برای ثبت نام در مدارس تا 10 شهریورماه

مهلت اتباع قانونی و غیر قانونی برای ثبت نام در مدارس تا 10 شهریورماه