مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 14:502023-08-18سياسي

مشکل آمبولانس دریایی هرمز کی حل خواهد شد؟


مشکل اصلی بیماران جزیره هرمز آمبولانس دریایی است که نه دستگاه تهویه دارد و در مواقع ضروری نمی تواند تردد کند؛ مسؤولین بگویند که این مشکل دیرینه را کی حل می کنند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام جعفر رستا خیز امام جمعه هرمز امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره الشهداء هرمز با اشاره به شرکت میلیونی ملت ایران اسلامی در پیاده روی اربعین  حسینی گفت: مردم عزیز سفیران خوبی از مردم جزیره شهدای هرمز در این مراسم میلیونی اربعین حسینی باشید با اخلاق خوب و با رفتار خوب و با عمل خوب سفیر خوبی باشید.

امام جمعه هرمز بااشاره به مشکلات درمانی هرمز گفت:  مشکل اصلی بیماران جزیره هرمز آمبولانس دریایی است که نه دستگاه تهویه دارد و در مواقع ضروری نمی تواند تردد کند و بیمار و همراهانش دچار گرفتاری می شوند.

وی گفت:  در مسئله کوتاهی در جابجایی بیمار مغزی که این چند روز اتفاق افتاد باید دانشگاه علوم پزشکی این مسئله را پیگیری کند و اگر قصوری در کار بوده باید برخورد بشود.

چرا وقتی این بیمار از جزیره هرمز اعزام شدند حداقل  45دقیقه معطل مانده تا اورژانس زمینی در بندرعباس برای جابجایی این بیمار اقدام کند؟  امام جمعه هرمز ضمن محکوم نمودن حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی (ع)  در شیراز گفت: طراحان اصلی حادثه تروریستی، شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آمبولانس دریایی هرمز کی حل خواهد شد؟

مشکل آمبولانس دریایی هرمز کی حل خواهد شد؟