مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 22:452023-08-12فرهنگي

آغاز هفته با حامد بهداد، فریماه فرجامی و حمید جبلی


گزارش از فروش شش فیلم جدید سینماها، انتصاب دبیر هفتمین جشن نوشتار سینمای ایران، حامد بهداد در قدیمی ترین جشنواره ورزشی جهان، اعلام آمار هفتگی تماشاگران تئاتر، - رنج و لذت فریماه فرجامی، نمایشنامه جدید حمید جبلی، مالیات های 200 میلیونی برای آموزشگاه های موسیقی، شک به یکی از تابلوهای منسوب به کمال الملک، کشف گور یک کودک خون آشام و سوختن ساختمان های تاریخی در آتش هاوایی از اخبار 21 مردادماه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز شنبه بیست و یکم مرداد ماه، نگاهی به فروش شش فیلم سینمایی که به تازگی در سینماها اکران شدند، داشتیم.

فروش فیلم ها از روز چهارشنبه تا صبح شنبه، 21 مردادماه نشان می دهد که فیلم میان صخره ها از سینمای کودک و نوجوان کمترین مخاطب را داشته که حتی به 100 نفر هم نرسیده است و شش فیلم جدید سینماها در سه روز اول اکران خود به فروشی کمتر از دو میلیارد تومان رسیده اند.

یک دبیر در سینما حکم گرفت همچنین به انتخاب هیات مدیره انجمن منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران، محمدرضا لطفی دبیر هفتمین جشن نوشتار سینمای ایران شد.

حامد بهداد در قدیمی ترین جشنواره فیلم های ورزشی جایزه لوکارنو برای فیلمساز ایرانی در خبری هم اعلام شد که فیلم سینمایی اعلام آمار هفتگی تماشاگران تئاتر افزون بر این ها، آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش های به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز هفته با حامد بهداد، فریماه فرجامی و حمید جبلی

آغاز هفته با حامد بهداد، فریماه فرجامی و حمید جبلی