مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 08:502023-07-23حوادث

نخل عزاداری چند صد ساله اردستان در آتش سوخت


نخل عزاداری چندصد ساله یکی از محلات اردستان در آتش سوخت.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: نخل عزاداری چندصد ساله یکی از محلات اردستان در آتش سوخت.

سید محمدهادی احمدی طباء در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: حدود ساعت 15 روز شنبه 31 تیرماه نخل عزاداری محله کوشک اردستان که قدیمی ها قدمت آن را حدود 300 سال عنوان می کنند به دلایل نامشخصی آتش می گیرد و کاملاً از بین می رود.

وی افزود: از دقایق ابتدایی وقوع این اتفاق دلایل و احتمال های فراوانی توسط آتش نشانی و دیگر دستگاه های ذیربط مورد بررسی قرار گرفته است ولی هنوز به دلیل قطعی نرسیده ایم.

فرماندار اردستان تصریح کرد: البته احتمال های زیادی از جمله نور شدید خورشید و آتش گرفتن پارچه های قدیمی نخل و یا دیگر موضوعات از جمله عبور و مرور افراد و وسایل نقلیه مشکوک مورد بررسی قرار گرفت ولی هنوز به دلیل اصلی این آتش سوزی نزدیک نشده ایم.

احمدی طباء خاطرنشان کرد: تاکنون فرد یا اشخاصی در این خصوص بازداشت نشده اند ولی تعدادی از اهالی محله و افراد مطلع جهت پاره ای از توضیحات فراخوانده شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا نخل گردانی یا نخل برداری، حملِ تابوت چوبی عظیم و نمادی از سوگواری ایام محرم الحرام در ایران است که در دهه اول این ماه، تابوت در حالی که توسط پارچه های مشکی و سبز پوشانده شده، توسط عزاداران پرشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخل عزاداری چند صد ساله اردستان در آتش سوخت

نخل عزاداری چند صد ساله اردستان در آتش سوخت