مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 12:502023-08-17اقتصادي

تخلیه و بارگیری 8 کشتی کالای اساسی در اسکله بندرامام در حال انجام است


سرپرست معاونت امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: هشت فروند کشتی حامل کالای اساسی در اسکله بندر امام در حال تخلیه و بارگیری هستند.

- سرپرست معاونت امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان: تخلیه و بارگیری 8 کشتی کالای اساسی در اسکله بندرامام در حال انجام است ایسنا/خوزستان سرپرست معاونت امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: هشت فروند کشتی حامل کالای اساسی در اسکله بندر امام در حال تخلیه و بارگیری هستند.

داوود چگنی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 508 فروند کشتی به منطقه ویژه اقتصادی وارد و عملیات تخلیه و بارگیری این کشتی ها انجام شده است، اظهار کرد: در حال حاضر هشت فروند کشتی حامل کالای اساسی در اسکله بندر امام در حال تخلیه و بارگیری هستند.

وی افزود: در حال حاضر 19 فروند کشتی در اسکله های مجتمع بندری مستقر هستند که از این تعداد 8 فروند حامل کالای اساسی شامل ذرت، دانه روغنی، شکر و روغن خوراکی و 11 فروند حامل کالای غیراساسی شامل مواد معدنی و شیمیایی، مواد نفتی، کالای عمومی و کانتینر هستند.

سرپرست معاونت امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: روند ورود کشتی به بندر امام خمینی (ره) مطلوب است و عملیات تخلیه و بارگیری شناورهایی که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه و بارگیری 8 کشتی کالای اساسی در اسکله بندرامام در حال انجام است

تخلیه و بارگیری 8 کشتی کالای اساسی در اسکله بندرامام در حال انجام است