مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-01اجتماعي

پیش بینی بارش پراکنده در هرمزگان


کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: هوای هرمزگان در مناطق مرکزی و شرق هرمزگان همراه با بارش پراکنده و گرد و غبار در برخی نقاط است.

- ایسنا/هرمزگان کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: هوای هرمزگان در مناطق مرکزی و شرق هرمزگان همراه با بارش پراکنده و گرد و غبار در برخی نقاط است.

مجتبی حمزه نژاد در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه دریا نیز در طول روز نسبتاً آرام و شرایط برای ترددهای دریایی مساعد پیش بینی می شود، افزود: در ساعات بعداز ظهر و اوایل شب، ناپایداری و افزایش لحظه ای سرعت باد در نواحی شمالی تنگه هرمز دور از انتظار نیست.

وی بیان کرد: در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان به ویژه ارتفاعات شرقی، شمالی و مرکزی همچنین برخی نقاط ساحلی و دریایی، رشد ابرهای همرفتی همراه با رگبارباران و رعد وبرق، تندباد لحظه ای گاه گرد و غبار پیش بینی می شود و سبب سیلابی شدن موقت رودخانه های فصلی می شود.

حمزه نژاد با اشاره به اینکه توصیه می شود در ساعات بعدازظهر و شب از تردد در حاشیه و بستر رودخانه های فصلی و صعود به ارتفاعات خودداری شود، اظهار کرد: از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری، تضعیف نسبی فعالیت سامانه کم فشار فصلی در استان پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش پراکنده در هرمزگان

پیش بینی بارش پراکنده در هرمزگان