مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-02اجتماعي

دولت هزینه ثبت نام دانش آموزان ممتاز سمپاد را پرداخت می کند


دولت هزینه ثبت نام دانش آموزان ممتاز دهک های یک تا چهار پذیرفته شده در مدارس سمپاد را پرداخت می کند.

- وزیر آموزش و پرورش گفت: دولت هزینه ثبت نام دانش آموزان ممتاز دهک های یک تا چهار پذیرفته شده در مدارس سمپاد را پرداخت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضامراد صحرایی در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در دولت تصویب شد که دولت هزینه ثبت نام دانش آموزان ممتاز دهک های یک تا چهار را که در مدارس سمپاد پذیرفته می شوند را پرداخت می کند.

وی توضیح داد: با توجه به اینکه اعتبارات پیش بینی نشده بود، تحت عنوان هدیه ویژه رییس جمهور به این دانش اموزان پرداخت خواهد شد؛ این مصوبه شامل دانش آموزانی که در حال حاضر مشغول تحصیل در سمپاد هستند نیز می شود.

صحرایی اضافه کرد: دانش آموزان پذیرفته شده در سمپاد شهریه پرداخت می کنند که با این مصوبه دولت، شهریه از دانش آموزان ممتاز دهک های یک تا چهار پذیرفته شده در مدارس سمپاد گرفته نمی شود و دولت صدرصد شهریه آن ها را می دهد.

رتبه بندی بازنشستگان در آموزش و پرورش اعمال شده است وزیر آموزش و پرورش درباره آخرین اخبار رتبه بندی معلمان به ویژه معلمان گفت: رتبه بندی بازنشستگان در آموزش و پرورش اعمال شده است؛ مساله ما پرداخت کسور مربوط به این موضوع از طریق سازمان برنامه و بودجه به سازمان بازنشست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت هزینه ثبت نام دانش آموزان ممتاز سمپاد را پرداخت می کند

دولت هزینه ثبت نام دانش آموزان ممتاز سمپاد را پرداخت می کند