مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 01:552023-07-26ورزشي

مجالس اهل بیت (ع) موجب بهره مندی انسان از معرفت الهی می شود


محصول شرکت در مجالس اهل بیت (ع) بهره مند شدن از معرفت الهی است و کسی که رابطه اش برقرار می شود کمترین فایده اش رسیدن به مقام عارفان است.

- قم- استاد حوزه علمیه قم گفت: محصول شرکت در مجالس اهل بیت (ع) بهره مند شدن از معرفت الهی است و کسی که رابطه اش برقرار می شود کمترین فایده اش رسیدن به مقام عارفان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین ظهیری در عزاداری شب تاسوعای حسینی هیئت خادم الرضا (ع) که در ورزشگاه حیدریان قم برگزار شد گفت: محصول شرکت در مجالس اهل بیت (ع) بهره مند شدن از معرفت الهی است و کسی که رابطه اش برقرار می شود کمترین فایده اش رسیدن به مقام عارفان است و کسی که عارف شد عاشق و کسی که عاشق شد مطیع می شود.

وی افزود: یکی از اهداف شرکت در مجالس اهل بیت (ع) رسیدن به عشق است و وقتی عشق به جان انسان افتاد انسان قدرت حرکت پیدا می کند.

سخنران هیئت خادم الرضا (ع) با بیان اینکه یکی از نمونه هایی که امیرالمومنین (ع) نام می برند اویس قرنی است ادامه داد: می فرمایند او کارش به جایی رسیده بود که خانواده اش، او را مجنون صدا می کردند.

وی بیان داشت: اویس زمانی که از یمن راه افتاد تا خاتم الأنبیاء (ص) را ببیند وقتی به خانه رسول اکرم (ص) رسید و دید ایشان تشریف ندارند تصمیم گرفت که برگردد اما خاتم الأنبیاء (ص) آمدند و گفتند که من بوی خدا را از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجالس اهل بیت (ع) موجب بهره مندی انسان از معرفت الهی می شود

مجالس اهل بیت (ع) موجب بهره مندی انسان از معرفت الهی می شود