مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 08:502023-08-08سياسي

یازدهمین سمینار ملی آمار در رفسنجان برگزار می شود


رییس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: یازدهمین سمینار ملی آمار شهریورماه با حضور 110 متخصص داخلی و خارجی در دانشگاه ولیعصر(عج) برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، رضا رنجبرکریمی امروز در نشست خبری با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: در این دوره که درگیر جنگ شناختی هستیم، خبرنگاران در ارسال به موقع و روایت درست و دست اول نقش بزرگی در خنثی سازی توطئه های دشمن در جنگ رسانه ای دارند.

رییس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان بیان داشت: با حجم کارهای مختلفی که دولتمردان و مسوولان در قوای سه گانه و دیگر حوزه ها دارند و کمتر با مردم ارتباط مستقیم دارند، خبرنگاران پل ارتباطی هستند و به راحتی می توانند بازخورد تصمیمات مدیران را منعکس کنند.

وی با بیان اینکه انعکاس دستاوردهای مختلف به جامعه امید و نشاط می دهد، تصریح کرد: دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان بعد از دانشگاه شهید باهنر کرمان بزرگترین دانشگاه دولتی با قدمت 30 سال فعالیت زیرساخت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دارد و جزو پیشتازان جذب خیران و واقفان بوده است.

رنجبرکریمی ادامه داد: قریب به 70 درصد زیرساخت های این دانشگاه توسط خیران پایه گذاری شده است.

وی بیان داشت: در هفته دولت با حضور وزیر علوم پروژه های عمرانی ازجمله خوابگاه دانشجویی 350 نفری افتتاح می شود و رونمایی از محصولات دانش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازدهمین سمینار ملی آمار در رفسنجان برگزار می شود

یازدهمین سمینار ملی آمار در رفسنجان برگزار می شود