مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 17:152023-08-09سياسي

برگزاری 30 اردوی جهادی دانشجویی در قالب قرارگاه عهد خدمت کرمانشاه


فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه، از برگزاری اردوی جهادی و خدمت رسانی دانشجویان دانشگاه استان در مناطق محروم شهری و روستاهای سراسر استان خبر داد.

- قاسم امجدیان، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: برگزاری اردوهای جهادی در سال های اخیر این باور را ایجاد کرده که جریان دانشجویی علاوه بر فعالیت های علمی، پژوهشی و تحصیلی می تواند با کارهای جانبی و فوق برنامه در راستای تحقق بخشی به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی نظیر خدمت رسانی به مردم کم توان، فقرزدایی از جامعه و استفاده از نتایج و تخصص علمی جامعه دانشگاهی عمل کند.

وی ادامه داد: در همین راستا 1400 نفر از دانشجویان دانشگاه های سراسر استان در قالب 15 تیم طی تابستان سال جاری به مناطق محروم و روستاهای مختلف اعزام می شوند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه امیدبخشی و رسالت تبیین را از جمله مهمترین اهداف و دستاوردهای دانشجویان در این اردوهای جهادی عنوان کرد و افزود: ارائه خدمات درمانی، پیگیری مطالبات مردم روستا، خدمات عمرانی، آموزشی، مشاوره خانواده و فرهنگی از جمله خدمات ارائه شده توسط دانشجویان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 30 اردوی جهادی دانشجویی در قالب قرارگاه عهد خدمت کرمانشاه

برگزاری 30 اردوی جهادی دانشجویی در قالب قرارگاه عهد خدمت کرمانشاه