مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 11:302023-07-30اقتصادي

اشتغال زایی برای 250 هزار نفر در سال جاری


معاون توسعه کارآفرینی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طبق برنامه دولت قرار شد بیش از یک میلیون و 88 هزار فرصت شغلی ایجاد شود که بر اساس آمار سامانه رصد اشتغال امسال تاکنون 24 درصد از این اشتغال محقق شده و حدود 250 هزار شغل در سال جاری ایجاد شده است.

- محمود کریمی بیرانوند در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری نشست شورای عالی اشتغال با حضور رییس جمهور و همه وزرای عضو در روز گذشته، اظهار داشت : این ششمین جلسه شورای عالی اشتغال در دولت سیزدهم و سومین جلسه این شورا در سال جاری بود که در آن پیگیری مصوبات جلسات قبلی و همچنین گزارشی از وضعیت بیکاری در کشور شامل کاهش یک درصدی نرخ بیکاری در بهار امسال نسبت به بهار 1401، همچنین گزارشی از کاهش نرخ بیکاری فارغ التحصیلان، زنان و جوانان ارائه شد.

معاون توسعه کارآفرینی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: در جلسه شورای عالی اشتغال همچنین بر تسریع تامین مالی برای اعتبارات تبصره 18 قانون بودجه 1402 در مورد اشتغالزایی، تأکید شد که این تامین مالی از سوی سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد انجام شود.

وی گفت: قسمتی از منابع مربوط به اشتغال در دستگاه های اجرایی کشور موجود است که در نشست شورای عالی اشتغال تأکید شد که این منابع هرچه سریع تر برای ذی نفعان اشتغال آزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال زایی برای 250 هزار نفر در سال جاری

اشتغال زایی برای 250 هزار نفر در سال جاری