مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 12:152023-08-15بين الملل

پوتین نسبت به تقویت روابط مسکو و پیونگ یانگ ابراز اطمینان کرد


رییس جمهور روسیه در پیامی ضمن تبریک به رهبر کره شمالی و همچنین رییس جمهور کره جنوبی به مناسب «روز آزادی ملی»، نسبت به تقویت همکاری مسکو و پیونگ یانگ ابراز اطمینان و امیدواری کرد.

- رییس جمهور روسیه در پیامی ضمن تبریک به رهبر کره شمالی و همچنین رییس جمهور کره جنوبی به مناسب روز آزادی ملی ، نسبت به تقویت همکاری مسکو و پیونگ یانگ ابراز اطمینان و امیدواری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه در پیامی خطاب به کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، روز آزادی ملی را تبریک گفت و ابزار امیدواری کرد که همکاری دوجانبه طرفین در تمام حوزه ها تقویت شود.

در این پیام تبریک که خبرگزاری دولتی کره شمالی آن را منتشر کرده، آمده است: کیم جونگ اون، رهبر جمهوری دموکراتیک خلق کره شمالی پیام تبریک صمیمانه ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه را به مناسبت روز آزادی کره دریافت کرد.

رییس جمهور روسیه همچنین ابراز امیدواری و اطمینان کرد که به منظور رفاه مردم دو کشور و ثبات و امنیت استوار شبه جزیره کره و تمام منطقه شمال شرق آسیا همکاری دوجانبه بین مسکو و پیونگ یانگ در تمام حوزه ها تقویت شود.

پوتین به طور همزمان روز آزادی ملی را به یون سوک یول، رییس جمهور کره جنوبی تبریک گفت و سرگیی لاوروف، وزیر خارجه روسیه نیز پیام تبری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین نسبت به تقویت روابط مسکو و پیونگ یانگ ابراز اطمینان کرد

پوتین نسبت به تقویت روابط مسکو و پیونگ یانگ ابراز اطمینان کرد