مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 09:502023-07-31اقتصادي

آبرسانی به دو روستای لامدر و شترک در محمدیه


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین از تأمین آب آشامیدنی روستاهای ولامدر و شترک بخش محمدیه با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال در شهرستان البرز خبر داد.

- داراب بیرنوندی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با آغاز فصل گرم سال 1402، تأمین آب آشامیدنی روستاهای ولامدر و شترک بخش محمدیه با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال در شهرستان البرز انجام شد.

وی افزود: عملیات اجرایی این پروژه شامل احداث حدود سه و نیم کیلومتر خط انتقال و بازسازی، تجهیز و راه اندازی ایستگاه پمپاژ انتقال آب به روستای و لامدر و با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین ادامه داد: حدود پنج کیلومتر خط انتقال و تجهیز و راه اندازی ایستگاه پمپاژ و استقرار سیستم تله متری با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال برای رفع مشکل افت فشار و تأمین آب آشامیدنی روستای شترک نیز ایجاد شد.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی اصلاح شبکه روستای باورس به طول یک هزار و 100 متر نیز در خلال پروژه های مذکور با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال جهت بازسازی ایستگاه پمپاژ ولامدر که همگی از ایستگاه های پمپاژ شهرهای محمدیه و مهرگان به آب شرب سالم و پایدار دسترسی پیدا کردند نیز به اتمام رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به دو روستای لامدر و شترک در محمدیه

آبرسانی به دو روستای لامدر و شترک در محمدیه