مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 19:002023-07-30اقتصادي

برنج های کشاورزان ظرف یک ماه آینده از سوی دولت خریداری می شود


در جلسه ای با حضور معاون اول رییس جمهور مسائل و مشکلات مرتبط با تولید برنج و کشاورزان در استان های شمالی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد ظرف یک ماه آینده تمامی برنج های تولیدی سال گذشته از کشاورزان خریداری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، در جلسه ای با حضور محمد مخبر معاون اول رییس جمهور مسائل و مشکلات مرتبط با تولید برنج و کشاورزان در استان های شمالی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد ظرف یک ماه آینده تمامی برنج های تولیدی سال گذشته از کشاورزان خریداری شود.

مخبر در این جلسه با تأکید بر نگاه ویژه دولت مبنی بر حمایت از کشاورزان و مصرف کنندگان گفت: وزیر جهاد کشاورزی و استانداران شمالی کشور باید در تولید و قیمت گذاری برنج به نحوی عمل کنند که رضایت کشاورزان و خریداران را با هم به همراه داشته باشد.

معاون اول رییس جمهور همچنین وزیر جهاد کشاورزی و استانداران مازندران، گیلان و گلستان را مکلف کرد ظرف 48 ساعت برنامه اجرایی و زمانبندی شده خود را برای خرید برنج از شالیکاران تدوین و ارائه کنند.

مخبر ادامه داد: لازم است پیش بینی لازم برای تولید برنج و کشت سال آینده نیز به صورت دقیق و بر مبنای نیاز کشور انجام شود چرا که مجوز واردات فقط در صورت کمبود برنج صادر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنج های کشاورزان ظرف یک ماه آینده از سوی دولت خریداری می شود

برنج های کشاورزان ظرف یک ماه آینده از سوی دولت خریداری می شود