مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 18:302023-08-14اقتصادي

آخرین وضعیت موجودی دارو در سهاهلال هلال احمر


شرکت پخش سهاهلال با توزیع اقلام کمبود کشوری به ویژه انواع واکسن و ویال های تزریقی در مسیر تکمیل فرآیند توزیع سراسری اقلام دارویی گام بر می دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس،علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر در توضیح فعالیت شرکت های تابعه سهاهلال گفت: تلاش برای همگرایی بیش از پیش با شرکت های تابعه سازمان تدارکات پزشکی و داروخانه های هلال احمر و همچنین تعامل گسترده با شرکت های تولید دارو و تامین کنندگان در دستورکار پخش سها هلال است.

وی افزود: شرکت پخش به منظور توسعه میزان فروش و توزیع محصولات تولیدی شرکت های داروسازی سها و تجهیزات پزشکی هلال ایران گام های بلندی را برداشته است.

همچنین تکمیل فرآیند توزیع سراسری و سریع اقلام دارویی طبق برنامه و سهیمه بندی معاونت غذا ودارو در حال انجام است.

عسکری ادامه داد: بر همین اساس در تیر ماه جاری، شرکت پخش سها هلال با توسعه فروش و تنوع بخشی به کمیت و کیفیت دارو و تجهیزات توزیعی، اقلام کمبود کشوری به ویژه انواع واکسن و ویال های تزریقی را در سراسر کشور توزیع کرده است.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی خاطرنشان کرد: همچنین در مدت یاد شده میزان فروش اقلام دارویی به داروخانه های هلال احمرسراسر کشور نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و این شرکت مذاکرات فشرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت موجودی دارو در سهاهلال هلال احمر

آخرین وضعیت موجودی دارو در سهاهلال هلال احمر