مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 12:152023-08-07اقتصادي

مطالعات محور گردشگری شاهرود- بسطام و جاده آبگرم سمنان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از برنامه ریزی برای آغاز مطالعات دو طرح : محور گردشگری شاهرود- بسطام و جاده آبگرم سمنان خبر داد و گفت: - مطالعات محور گردشگری "شاهرود- بسطام" و "جاده آبگرم سمنان" ایسنا/سمنان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از برنامه ریزی برای آغاز مطالعات دو طرح : محور گردشگری "شاهرود- بسطام" و "جاده آبگرم سمنان" خبر داد و گفت: صنعت گردشگری زمینه ساز رونق اقتصادی، اشتغال زایی و افزایش نشاط اجتماعی است.

امیر کرم زاده 16 مرداد در در جمع مدیران استان اظهار کرد: گردشگری یکی از پردرآمدترین صنعت ها در جهان است که باید از این صنعت برای توسعه استان بهره برد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان افزود: با حمایت های رییس جمهور، وزیر میراث فرهنگی، رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان، همکاری استاندار سمنان و دستگاه های اجرایی، شاهد رشد استان سمنان درزمینه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خواهیم بود و با برند سازی، از ایران هراسی که دشمن در ذهن مردم جهان ایجاد کرده است، کاسته خواهد شد.

کرم زاده افزود: انتخاب سمنان به عنوان پایتخت جاده ابریشم ایران فرصت مناسبی است که باید از آن درزمینه های علمی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، تجاری و … اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعات محور گردشگری شاهرود- بسطام و جاده آبگرم سمنان

مطالعات محور گردشگری شاهرود- بسطام و جاده آبگرم سمنان