مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 15:202023-07-24اقتصادي

ظرفیت خوب اسدآباد برای سرمایه گذاری در تولید دارو و سرم


مدیر غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: سرمایه گذاری در تولید دارو و سرم از بازدهی و سود قابل توجهی برخوردار بوده و اسدآباد ظرفیت بسیار خوبی در این زمینه دارد.

- ایسنا/همدان مدیر غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: سرمایه گذاری در تولید دارو و سرم از بازدهی و سود قابل توجهی برخوردار بوده و اسدآباد ظرفیت بسیار خوبی در این زمینه دارد.

رسول اسدی منش در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مدیریت غذا و دارو این دانشکده به سرمایه گذارانی که قصد راه اندازی و احداث کارخانه سرم سازی و دارو در اسدآباد را داشته باشند، اطمینان می دهد نهایت همکاری را برای تسهیل در امر مجوز و فرآیند انجام کار با سرمایه گذاران داشته باشد.

وی در ادامه از کشف و پلمب دو واحد تولید غیرمجاز کره در این شهرستان خبر داد و گفت: در بازرسی های انجام شده مدیریت غذا و دارو این دو واحد غیرمجاز تولید کره شناسایی و دو تن کره کشف و ضبط شد که در حال حاضر روند قضایی واحدهای فوق که در روستا فعالیت داشتند، ادامه دارد ضمن اینکه این واحدها پلمب شده اند.

اسدی منش افزود: در شهرستان اسدآباد پنج تا شش واحد فعال تولید مواد غذایی و مرتبط با مواد غذایی در حال فعالیت هستند که نظارت بر این واحدها و نیر فروشگاه های مواد غذایی توسط غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی شهرستان به صورت مست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت خوب اسدآباد برای سرمایه گذاری در تولید دارو و سرم

ظرفیت خوب اسدآباد برای سرمایه گذاری در تولید دارو و سرم