مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 22:552023-08-15سياسي

69 هزار هکتار از اراضی هرمزگان رفع تداخل شد


موضوع رفع تداخلات اراضی کشاورزی کاری بسیار مهم و خدمتی بزرگ به مردم است و باید با تلاش مضاعف این کار بزرگ را به پایان برسانیم و اکنون 69 هزار هکتار از اراضی هرمزگان رفع تداخل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی شامگاه امروز در چهارمین کارگروه رفع تداخلات اراضی کشاورزی هرمزگان در سال 1402، اظهار داشت: موضوع رفع تداخلات اراضی کشاورزی کاری بسیار مهم و خدمتی بزرگ به مردم است و باید با تلاش مضاعف این کار بزرگ را به پایان برسانیم.

  وی در ادامه افزود: هدف اصلی رفع تداخلات اراضی کشاورزی، رفع مشکلات کشاورزان و سند دار شدن اراضی کشاورزی می باشد که با اجرای این طرح، اختلاف بین کشاورزان و دولت رفع و با اجرای عدالت و افزایش تولید به کشاورزان کمک شود.

  استاندار هرمزگان در ادامه افزود: از تعداد 1000 پلاک اراضی ملی پس از بررسی کارگروه های شهرستانی، تعداد 649 پلاک به مساحت اراضی کشاورزی 112000 (صد و دوازده هزار) هکتار دارای تداخل قوانین و مقررات موازی تاکنون احصا شده است.

  دوستی ادامه داد: طی سال های گذشته، پس از کار کارشناسی و فنی، تفسیر عکس های هوایی، بررسی سوابق اصلاحات ارضی و بازدید و معاینه محل، تعداد 165 پلاک توسط کمیسیون مربوطه مصوب و اراضی غیر ملی تثبیت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

69 هزار هکتار از اراضی هرمزگان رفع تداخل شد

69 هزار هکتار از اراضی هرمزگان رفع تداخل شد