مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 13:512023-08-15بين الملل

با تهدیدی بزرگ تر از حمله اتمی علیه اسراییل مواجه هستیم


یکی از فرماندهان ارشد تیپ ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی درباره خطرات پیش روی این رژیم از جبهه های مختلف به ویژه در نقاط مرزی به شدت ابراز نگرانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وبگاه المیادین، اسحاق بریک از فرماندهان ارشد تیپ ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی درباره چالش های خطرناک پیش روی این رژیم اظهار نظر کرد.

وی با اذعان به اینکه رژیم صهیونیستی با تهدیدی بزرگتر از حمله اتمی مواجه است، افزود: دشمنان علیه اسراییل یک کمربند ایجاد کرده اند که من آن را حلقه خفگی نامگذاری می کنم، در این کمربند بیش از 250 هزار فروند موشک و راکت از همه جهات به سوی اسراییل نشانه رفته است! وی افزود: دشمن ما (رژیم صهیونیستی) در شرایط کنونی هزاران موشک نقطه زن با سر جنگی چند صد کیلوگرمی و هزاران پهپاد در اختیار دارد.

بریک تصریح کرد: من درباره پرتاب 3500 موشک و راکت در هر روز به طور میانگین صحبت می کنم که باعث می شود روزانه شاهد ویرانی صدها مکان مختلف در اراضی خود باشیم.

ژنرال صهیونیست تاکید کرد: این خطرات به منزله یک بمب اتمی است که البته تبعات منفی آن را در پی ندارد! ما در شرایط فعلی در خطرناک ترین شرایط قرار داریم و باید با برای رویارویی با پنج جبهه مختلف به طور همزمان که شامل حزب الله در لبنان، سوریه، حماس و جهاد در غزه و کرانه باختری می شود، آمادگی داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تهدیدی بزرگ تر از حمله اتمی علیه اسراییل مواجه هستیم

با تهدیدی بزرگ تر از حمله اتمی علیه اسراییل مواجه هستیم