مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-04سياسي

جریان عظیم حسینی جهانی می شود/اربعین تجمع تمدن ساز است


باید توجه داشته باشیم که جریان عظیم حسینی جهانی می شود و هر سال فروزانتر از سال های گذشته خود را نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد وحیدی ظهر جمعه در تجمع موکب داران اربعین حسینی در ارومیه، با بیان اینکه اربعین یک زیارت ساده نبوده و یک اتفاق بزرگ تمدن ساز است، گفت: انقلاب اسلامی هم بر پایه معیار عاشورا اتفاق افتاده و با اقتدار مسیر خود را ادامه می دهد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه عاشورا یک ماجرا در یک زمان خاص نیست بلکه یک جریان است که در طول تاریخ شکل گرفته، گفت: اساس این جریان سیاسی و غیرسکولار بوده و امروز ما وارث آن جریان هستیم.

وحیدی افزود: امام حسین (ع) نقطه محوری برای جبهه بندی بین حق و باطل است و عاشورا و اربعین به خوبی جریان های حق و باطل را تفکیک می کند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن عاشورا اضافه کرد: امسال نیز دشمنان برنامه و طرح های زیادی از حملات تروریستی تا حرکات مذبوحانه توهین و تضعیف مراسم حسینی ترتیب دادند ولی نتوانستند کاری انجام دهند.

وی اظهار کرد: امسال با وجود همه آن برنامه ریزی های دشمن، باشکوه ترین عزاداری ها را شاهد بودیم و مردم دست رد به سینه دشمن زدند.

وحیدی افزود: این حرکت بزرگ، جبهه بندی علیه دشمن دین و خدا و در دفاع از معنویت است؛ موضوع عاشورا مسأله تنها عاطفی نیست بلکه منطق و شعور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان عظیم حسینی جهانی می شود/اربعین تجمع تمدن ساز است

جریان عظیم حسینی جهانی می شود/اربعین تجمع تمدن ساز است