مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 13:552023-08-20فرهنگي

روایتی تازه از فاجعه سینما رکس آبادان


فیلم مستند «سینه ما رکس» ساخته میترا مهتریان و صادق دهقان روایتی تازه از فاجعه سینما رکس آبادان را بازگو می کند و با گردآوری برخی اسناد و مصاحبه با برخی از شاهدان عینی و مقامات مسئول آن دوران ابعاد تازه تری از آتش سوزی سینما رکس آبادان در مهر ماه 1357 را ارائه می دهد.

- فیلم مستند سینه ما رکس ساخته میترا مهتریان و صادق دهقان روایتی تازه از فاجعه سینما رکس آبادان را بازگو می کند و با گردآوری برخی اسناد و مصاحبه با برخی از شاهدان عینی و مقامات مسئول آن دوران ابعاد تازه تری از آتش سوزی سینما رکس آبادان در مهر ماه 1357 را ارائه می دهد.

فیلم مستند سینه ما رکس ساخته مشترک میترا مهتریان و صادق دهقان از شامگاه شنبه 28 مرداد ماه مصادف با چهل و چهارمین سالگرد آتش سوزی مرگبار در سینما رکس آبادان در پلتفرم فیلم نت عرضه شد.

این فیلم در راستای اجرای طرح سینمای دیگر ؛ نمایش آثار کوتاه، مستند، انیمیشن و فیلم های بلند داستانی هنری و تجربی از فیلمسازان ایرانی در پلتفرم فیلم نت، به نمایش درآمده است.

پیش  از این مستند تاریخی سرپتی ها ساخته کیوان مهرگان در این طرح به نمایش در آمده بود.

فیلم مستند سینه ما رکس ساخته میترا مهتریان و صادق دهقان و به تهیه کنندگی میترا مهتریان که از روز شنبه 28 مرداد ماه در پلتفرم فیلم نت عرضه شده است، روایتی تازه از فاجعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی تازه از فاجعه سینما رکس آبادان

روایتی تازه از فاجعه سینما رکس آبادان