مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 18:252023-08-06سياسي

اطلاع رسانی صادقانه به مردم و همراه کردن آنها بهترین مصداق جهاد تبیین است


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اطلاع رسانی صادقانه و روراستی با مردم و همراه کردن آنها بهترین مصداق جهاد تبیین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، رضا شریفی امروز در نشست جهاد تبیین ویژه معاونین و روسای ادارات بنیاد شهید استان اظهار داشت: بنا به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به مسئولان، بهترین مصداق جهاد تبیین این است که با مردم صادق و روراست باشید و مردم را با خود همراه کنید.

 معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: صداقت و روراستی با مردم، رضایتمندی و امید به آینده حلقه های یک زنجیرند که باید به عنوان یک فرآیند در برنامه کاری مسئولان قرار گیرد.

 وی گفت: از میان تمام متغیرها و گزاره ها و مهندسی معکوسی که دشمن بر علیه نظام اجرا کرده، بحث جنگ نرم که به دنبال القای ناامیدی در مردم است از همه حربه های دشمن پیچیده تر و خطرناک تر است.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان افزود: دشمن تمام نقاط قوت نظام، تهدیدها و فرصت ها و مزیت های راهبردی ما را احصاء و آنالیز کرده است.

وی ادامه داد: معاندین علل ایجاد انقلاب و علل بقاء و استمرار و حفظ نظام را بررسی کرده اند و منطقه به منطقه و قوم به قوم موارد را آنالیز کرده اند تا از تمام این ابزارها استفاده کنند و افکار را مهندسی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاع رسانی صادقانه به مردم و همراه کردن آنها بهترین مصداق جهاد تبیین است

اطلاع رسانی صادقانه به مردم و همراه کردن آنها بهترین مصداق جهاد تبیین است