مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 08:352023-08-09بين الملل

اینترنشنال: تهدید ایران موجب شد ما را از لندن بیرون کنند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، براساس گزارش این روزنامه، وزارت کشور انگلیس نگران طرح های سپاه پاسداران برای ترور شهروندان بریتانیایی، - روزنامه بریتانیایی فایننشال تایمز خبر داد که اختلاف نظر ها میان وزیر کشور و وزیر خارجه این کشور درباره قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی بالا گرفته است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، براساس گزارش این روزنامه، وزارت کشور انگلیس نگران طرح های سپاه پاسداران برای ترور شهروندان بریتانیایی، از جمله شخصیت های یهودی است و وزارت خارجه نگران واکنش های جمهوری اسلامی از جمله انتقام گیری تهران از شهروندان بریتانیایی و بازداشت شهروندان دوتابعیتی و پیچیده تر شدن احیای برجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه اینترنشنال، فایننشال تایمز به نقل از یک منبع در وزارت کشور بریتانیا نوشت که نگرانی از طرح های سپاه پاسداران برای ترور شهروندان بریتانیایی چیزی است که خواب را از نیرو های امنیتی بریتانیا گرفته است.

در این گزارش سخنان تام توگنهات، معاون وزیر کشور بریتانیایا دآوری شده که گفته بود جمهوری اسلامی در ماه های گذشته پشت پرده 15 تهدید جدی برای آدم ربایی و قتل شهروندان بریتانیایی یا افراد مقیم این کشور بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنشنال: تهدید ایران موجب شد ما را از لندن بیرون کنند

اینترنشنال: تهدید ایران موجب شد ما را از لندن بیرون کنند