مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-12اجتماعي

وزیر آموزش و پرورش:مقابل مافیای کنکور ایستادیم


وزیر جوان تأثیر 40درصدی سوابق آموزشی دانش آموزان در تعیین نتیجه کنکور ورودی دانشگاه ها را یک تحول و پیشرفت در نظام آموزشی کشور می خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، بازگشایی جسورانه مدارس در روزهایی که هنوز کرونا چتر خود را از کشور جمع نکرده بود، اجرای طرح رتبه بندی معلمان و ده ها اقدام کوچک و بزرگ دیگر را به عنوان نقاط قوت عملکرد دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش می توان برشمرد.

از نقاط ضعف این حوزه و راه دراز پیش رویش هم بی خبر نیستیم؛ ارتقای علمی معلمان، کیفیت بخشی به شیوه های گزینش نیروی انسانی و.

ده ها برنامه کوتاه مدت و بلندمدتی که تدارک دیده شده تا در افزایش کیفیت و حل مشکلات نظام تعلیم و تربیت کشور سهمی در خور داشته باشند.

رضا مرادصحرایی، وزیر جوان آموزش و پرورش که از عمر سکانداری او در این وزارتخانه چندان نمی گذرد، نظام تعلیم و تربیت را جامع می بیند و این نگاه او سبب شده به سهم رسانهدر به ثمر رساندن رسالت آموزش و پرورش توجه ویژه ای داشته باشد و به بهانه روز خبرنگار و لابه لای مشغله های رنگارنگش لحظاتی مهمان مؤسسه همشهری باشد تا با مدیران و خبرنگاران این مؤسسه از لزوم تبدیل ظرفیت های بالقوه رسانه ای به امکاناتی بالفعل در حوزه آموزش و پرورش گفت وگو کند و در مورد تنگناها، مشکلات و اقدامات انجام شده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش:مقابل مافیای کنکور ایستادیم

وزیر آموزش و پرورش:مقابل مافیای کنکور ایستادیم