مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 15:352023-08-13اقتصادي

سرقت 27 میلیارد تومان از تجهیزات برقی استان تهران/فوت سالیانه 5 تا 7 سارق


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران گفت: در سال 1401 بیش از 27 میلیارد تومان از تجهیزات صنعت برق در استان تهران سرقت شد که این میزان تنها خسارت مستقیم بوده چرا که با سرقت تجهیزات شاهد خسارت های غیرمستقیم همچون آسیب به لوازم برقی مشترکان هستیم.

- مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران گفت: در سال 1401 بیش از 27 میلیارد تومان از تجهیزات صنعت برق در استان تهران سرقت شد که این میزان تنها خسارت مستقیم بوده چرا که با سرقت تجهیزات شاهد خسارت های غیرمستقیم همچون آسیب به لوازم برقی مشترکان هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم شهابی امروز در نشست خبری با اشاره به افزایش سرقت های برقی اظهار کرد: تاکنون از سیم های مسی سرقت های زیادی صورت گرفته به همین دلیل اقدامات و برنامه هایی را انجام داده ایم که براساس آن تا پایان شهریورماه جشن اتمام استفاده از سیم های مسی را برگزار می کنیم.

12 هزار کیلومتر شبکه هوایی به کابل خودنگهدار تبدیل خواهد شد.

وی با تاکید بر این که سرقت تجهیزات منجر به تلفات برق و افت ولتاژ می شود که با تبدیل شدن به کابل های خود نگهدار این معضل را برطرف خواهیم کرد، تصریح کرد: سارقان تابلوهای برق و درب های آنها را به سرقت می برند که برای جلوگیری از این مساله روی آنها قفل های مخصوصی را تعبیه کرده ایم اما با این حال شاهد سرقت هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت 27 میلیارد تومان از تجهیزات برقی استان تهران/فوت سالیانه 5 تا 7 سارق

سرقت 27 میلیارد تومان از تجهیزات برقی استان تهران/فوت سالیانه 5 تا 7 سارق