مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 16:252023-08-15سياسي

انس کودکان و نوجوانان با آموزهای دینی رسالت کانون پرورش فکری است


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: مهندسی فرهنگی و مأنوس سازی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با آموزه های دینی و اسلامی از رسالت های مربیان این مجموعه به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جلیل میر عظیمی بعدازظهر سه شنبه در نشست هم اندیشی با مسئولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان اظهار کرد: فعالیت های کتاب محور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدایت مربیانی صورت می گیرد که آگاه به ظرافت ها و آشنا با خواسته های آینده سازان ایران اسلامی هستند.

وی افزود: نقش مربی در کانون پرورش فکری اهمیت ویژه دارد و مهندسی فرهنگی و مأنوس سازی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با آموزه های دینی و اسلامی از رسالت های مربیان این مجموعه به شمار می رود.

میر عظیمی به بیش از 60 عنوان فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی و علمی و پژوهشی کانون اشاره کرد و گفت: گستره فعالیت های این مجموعه با بهره گیری از مراکز فرهنگی هنری ثابت، فراگیر، سیار شهری و روستایی، کتابخانه های پستی و مرکز مکاتبه ای آفرینش های ادبی است.

وی با اشاره به فعالیت های کانون زبان اضافه کرد: آموزش زبان های مختلف، به ویژه عربی، از برنامه های این مجموعه است و استفاده از ظرفیت های کانون زبان برای فرهنگ سازی مد نظر قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انس کودکان و نوجوانان با آموزهای دینی رسالت کانون پرورش فکری است

انس کودکان و نوجوانان با آموزهای دینی رسالت کانون پرورش فکری است