مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 12:402023-07-30سياسي

کاهش تصادفات جاده ای در هرمزگان نیازمند فرهنگ سازی است


معاون امور عمرانی استانداری هرمزگان با تاکید بر اینکه باید تا پایان سال با برنامه ریزی هدفمند آمار تصادفات استان کاهشی شود گفت: کاهش تصادفات جاده ای نیازمند فرهنگ سازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی زندیه وکیلی ظهر یکشنبه در جلسه شورای راهبری تصادفات استان اظهار داشت: این جلسه پتانسیل تصمیم سازی برای ساماندهی و کاهش تصادفات دارد و می توان با اتخاذ تدابیر درست و عملی، گام خوبی در جهت کاهش حجم تصادفات شد.

وی افزود: این جلسه باید سالانه دو مرتبه تشکیل شود و مسائل ترافیکی استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد، جلسات متناظر نیز باید توسط فرمانداران در شهرستان ها برگزار و مسائل و مشکلات شهرستان ها احصا و به جلسه استانی ارائه شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: تصادفات استان وضعیت شکننده ای دارد، باید تا پایان سال با برنامه ریزی هدفمند آمار تصادفات استان کاهشی شود در حال حاضر تعداد سفر و خودرو افزایش یافته و ما هم به همین نسبت اقدامات خود را افزایش دهیم تا از حجم تصادفات و جان باختن هموطنان جلوگیری کنیم.

وی وسایل نقلیه ناایمن را یکی از عوامل مهم تصادفات برشمرد و تاکید کرد: حذف خودروهای ناایمن می تواند به کاهش تعداد تصادفات و جان باختن افراد کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تصادفات جاده ای در هرمزگان نیازمند فرهنگ سازی است

کاهش تصادفات جاده ای در هرمزگان نیازمند فرهنگ سازی است